Regulamin

1.       Sklep internetowy działający pod adresem www.agromer.pl prowadzony jest przez AGROMER Sp.z o.o ,

Warszawa ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, NIP: 5252871777 REGON: 389618862 ,  zwanym dalej „Sklepem"

2.       Użytkownik rejestrując się, lub dokonując zamówienie w sklepie internetowym akceptuje w całości poniższy regulamin, jak również wyraża zgodę na otrzymywanie od naszego sklepu internetowego informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia na podany adres e-mail.

3.       Sklep internetowy www.hurt.agromer.pl podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży internetowej kształtowały prawa i obowiązki konsumenta w sposób zgodny z dobrymi obyczajami z uwzględnieniem jego interesów.

4.       Oryginalne numeracje oraz nazwy produktów (również zastrzeżone) podajemy klientom wyłącznie w celach informacyjnych. W przypadku ewentualnych błędów w opisach produktów w sklepie internetowym www.agromer.pl zastrzegamy sobie prawo do zmian danych technicznych danego produktu. Ewentualne błędy nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku wątpliwości oraz pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu.

5.       Zdjęcia zamieszczone na stronach sklepu www.hurt.agromer.pl mają charakter wyłącznie poglądowy, mogą różnić się od stanu faktycznego np. mogą posiadać inny kolor.

6.       W przypadku produktów oznaczonych komunikatem "na zamówienie" prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu w celu potwierdzenia dostępności, terminu dostawy oraz aktualnej ceny.

7.       Przedmiotem sprzedaży prowadzonej przez sklep www.agromer.pl są towary przedstawione na stronie www.agromer.pl. Poprzez potwierdzenie zamówienia przez pracownika Sklepu - dochodzi do formalnego zawarcia umowy.

8.       Ceny towarów sprzedawanych w sklepie wyrażone są w złotych polskich [PLN] netto/brutto i nie zawierają kosztów przesyłki towaru. Koszty przesyłki towaru do Kupującego zamieszczone są na stronach Sklepu www.agromer.pl i wynoszą odpowiednio:

·         przesyłka kurierska na terenie kraju, do 30kg, płatność przelewem = 20zł brutto

·         przesyłka kurierska na terenie kraju, do 30kg, płatność za pobraniem = 25zł brutto

Wysyłkę relizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, zamówienia które przekroczą kwote 1000 zł netto kwalifikują sie do aktualnej promocji i zostają wysyłane bez kosztów pod warunkiem zachowania wagi paczki do 30 kilogramów oraz  wymiarów mieszczących sie w normach , wyjątkiem są dociski sprzęgieł które rekomendujemy wysyłać poprzez przesyłke paletową ze względu na bezpieczeństwo oraz unikniecie jakichkolwiek uszkodzeń.

Uwaga:

Rekomendujemy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Pozwoli to zaoszczędzić czas nie tylko w przypadku uszkodzenia przesyłki, ale także w przypadku wykrycia niewłaściwej liczby produktów lub niezgodności produktu z zamówieniem. Warunkiem rozpatrzenia reklmacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest sporządzenie protokółu reklamacyjnego najpoźniej do godziny od momentu dostarczenia przez kuriera paczki. Protokól można sporzadzić online badź w obecności kuriera.

9.       Zakupu w sklepie dokonuje się poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku, a następnie wypełnienie kolejnych stron formularza zamówienia wskazanego na stronie Sklepu www.hurt.agromer.pl

10.   Zamówienie można składać 24h na dobę przez cały rok.

11.   Kupujący, po złożeniu zamówienia, otrzyma pocztą elektroniczną na podany e-mail:

·         informację o statusie zamówienia

·         informację, że towar został wysłany do kupującego

12.   Sklep Hurtowy Agromer wykona umowę (zrealizuje zamówienie) najpóźniej w terminie do trzech dni po złożeniu przez Kupującego zamówienia i oświadczeniu Sklepu o jego przyjęciu. Zamówienia złożone do godziny 15.00 każdego dnia roboczego sa relizowane jeszcz tego samego dnia. Zamówienia z soboty i niedzieli są relizowane w poniedzałek. Za opóźnienia w dostawie sklep nie ponosi odpowiedzialności, sklep nie ma wpływu na prace firm kurierskich.

13.   Sklep Hurtowy Agromer nie mogąc spełnić świadczenia ( zrealizować zamówienia) na rzecz Kupującego m.in. z tego powodu, że zamówiony towar przez Kupującego nie jest dostępny  na magazynie z powodu  braku magazynowego badź uszkodzonego towaru. Wtedy niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzech dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie oraz zwróci całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną.

14.   Kupujący może dokonać wyboru sposobu zapłaty. W przypadku, gdy Kupujący wybierze sposób zapłaty „przedpłata na konto",  wysyłka realizowana będzie po wpływie przedpłaty na konto Sklepu. Przy odstąpieniu od umowy przedpłata zostaje zwrócona Kupującemu.

Warunki Zwrotu

15. Sklep Hurtowy Agromer nie przyjmuje produktów wysłanych poprzez opcje paczka pobranie. Sklep hurtowy Agromer przyjmuje możliwość zwrotu tylko gdy wyrazi zgodę z wyprzedzeniem , a przesyłka zostanie wysłana w sposób zgodny z warunkami sklepu Agromer. W przypadku wysłania zwrotu bez pozwolenia kontrahent jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów transportu. Zwrotom nie podlegają towary na indywidualne , specjalne zamówienie oraz elementy elektryczne , elektroniczne już montowane bez oryginalnego opakowania. Krytycznym warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie do magazynu w Gręzowie towaru w idealnym stanie, zwracanego towaru oraz opakowania – tzn. w stanie pełnowartościowym handlowo. W praktyce oznacza to, że towar powinien być nieodróżnialny od tego który znajduje się na półce w magazynie. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów montażu ani zabrudzeń.
Warunki Reklmacji

16. W przypadku reklamacji Kupujący jest zobowiązany przesłać reklamowany towar na adres Gręzów ul. Warszawska 155 08-130 Kotuń wraz z dokładnie wskazaniem dokumentu sprzedaży i możliwie dokładnie podania przyczyny reklamacji z dokumentacją (zdjęcia, wideo, opis) okoliczności jej występowania wraz z dostarczonym w stanie kompletnym produktem jest warunkiem rozpoczęcia procedury diagnostycznej. Reklamowany towar należy bardzo starannie zapakować tak by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Sklep ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni. W przypadku rażącego lekceważenie w/w zasad dział reklamacji ma prawo do odstąpienia od jakichkolwiek czynności.

W przypadku zasadnej reklamacji, towar podlega:

- Naprawie w celu przywrócenia cech użytkowych.

- Rozliczeniu finasowym.

Decyzja o naprawie produktu należy do działu reklamacji firmy Agromer i podejmowana jest generalnie w przypadku produktów o małym stopniu zużycia.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji i jednoczesnym przywróceniu zdatności reklamowanego produktu odsyłane urządzenie do klienta jest w pełni sprawne.

W drugim przypadku zostaje wystawiona korekta do faktury. Wadliwy produkt zostaje u nas na magazynie. Jeżeli istnieje potrzeba , to klient ponownie zamawia interesujące go rzeczy.

W przypadku gdy reklamacja jest uznana następuje wystawienie faktury korygującej, która jest wysyłana do klienta pocztą elektroniczna. Następnie oczekujemy na odesłanie nam potwierdzenia otrzymania faktury korekty. W przypadku płatności gotówkowych dodatkowo wymagane jest podanie numeru konta do przelewu zwrotnego.

Zasady Pakowania

17. Pakowanie przesyłek odsyłanych do firmy Agromer. Każdą paczkę należy bardzo starannie zapakować, tak aby towar  był zabezpieczony nie miał możliwości poruszania sie w środku paczki podczas transportu by nie wystąpiła żadna szkoda.

18.  Wszystkie nazwy towarów, numery katalogowe, nazwy producentów i ich znaki towarowe użyte są na stronach Sklepu wyłącznie w celach identyfikacji towarów i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.

19.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i w szczególności ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271)

20.   Koszty połączeń telefonicznych z obsługą sklepu są zgodne z taryfą operatora.

21.   Do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sklepem niezbędna jest akceptacja tego regulaminu.

  Może zdarzyć sie, że nasi pracownicy nieprawidłowo zapakują paczkę. To znaczy nie zgadza sie liczba sztuk(Ilościowy nadmiar/niedomiar), Otrzymany towar jest nieoczekiwany (nie zgadza sie z złożonym zamówieniem lub też nie spełnia oczekiwań klienta) Oto instrukacja postepowania:

-Należy jak najszybciej zgłosić nieprawidłowości do działu sprzedaży sklepu hurtowgo Agromer.

E-mail: biuro@agromer.pl   Tel: 501 590 982

 

Polityka ochrony danych osobowych ustawa z 1997 r.

                Zdjęcia oraz opisy produktów są naszą własnością i są objęte ochroną prawną. Kopiowanie treści lub zdjęć bez naszej zgody narusza prawa autorskie zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich